torsdag 11 september 2008

Lägesrapport

Får passa på att blogga lite nu när Benji sover en stund på dagen för en gångs skull.
Samma dag som vi kom hem från vår underbara semester åkte jag och André på matförgiftning och blev ruskigt dåliga båda två. På måndagen fick vi uppsöka Östra sjukhuset och det konstaterades att vi båda hade Campylobactinfektion. Inte alls kul för Andi som fick ringa sin nya chef och sjukskriva sig sin allra första dag på nya jobbet :(

Andi frisknade iaf till någorlunda och kunde gå till jobbet på tisdagen medans jag blev sämre och fick till slut ligga inne en natt för provtagning, bla tog de ett prov på vätskan i ryggraden, det var inte så värst skönt kan jag säga. Som tur är hittade de inget allvarligt och nu idag mår jag faktiskt ganska bra. Idag tänkte jag och Benji åka och köpa några ljung och lite fint prydnadskål att sätta i krukorna vid trappan in till huset. De gamla liken som sitter kvar där sen i somras gör ju att man skäms... Skulle även vilja till ikea men tror inte jag orkar med allt på en dag, får iof passa på när man har bilen för en gångs skull. Har inte tagit några kort nu sen vi blev sjuka men sätter in en go bild på Benjamin från semestern.

Inga kommentarer: