måndag 14 december 2009

Tokigt förkyld och supertrött men glad ändå :)

Idag var första dagen i Nordstan och dagen började sisådär. Jag klär på mig och Victoria, bär ut den ganska gedigna packningen som skulle med, blöjor, mat till lillan, massa stuff till företaget och tar på mig mig ytterkläderna och öppnar nyckelskåpet för att ta bilnyckeln. Då är den inte där! Och ingen annanstans hemma heller. Ringer min man i panik typ hundra gånger, inget svar såklart! Han har alltså fått med sig bilnyckeln till jobbet. Precis när jag burit in allt igen kommer Andi in genom dörren, lite halvsur (på sig själv såklart) med nyckeln. Vi kom iväg en halvtimma försent och det kändes lite stressigt. Hursomhelst har dagen varit bra. G-mormor och g-morfar hade hand om Vickis och Alice, det hade gått jättebra :) Lägger upp bilder lite senare i veckan. Nu är det läggdags, ska tigga till mig en liten ryggmassage innan jag somnar tänkte jag.

1 kommentar:

NEA sa...

Hoppas det går bra för er i Nordstan. Var där och letade efter dig/er idag men hittade er inte. Gick runt två varv men måste varit halvblind.

Ha en god jul för nu åker vi snart till solen! =)

Kram!